joi, 10 mai 2012

Platforme de vara

Yeee....vine vara. Si platformele mi se par perfecte pentru sezonul asta, sunt super comode, si, pentru persoanele care nu pot sa mearga pe tocuri sunt perfecte.
In orasul in care stau, nu prea gasesc incaltaminte pe gustul meu, sau ceva mai deosebit. M-am saturat de modelele astea borring de bazar pe care le gasesc in toate magazinele, si netu este preietenul meu ce mai bun. Nu va faceti probleme ca nu va nimeriti numarul, majoritatea site-urilor de specialitate au un ghid de marimi dupa care va masurati talpa si va gasiti numarul perfect. Eu cel putin asa am facut si nu am avut niciodata probleme cu incaltamintea pe care mi-am luat-o de pe net.
Am sa va arat acum niste modele super de platforme pentru vara, care mi se par foarte comode si care merg la orice tinuta.
ASOS 
ASOS 
ASOS

ASOS

ASOS

URBANOG





















ASOS
ASOS 
ASOS

ASOS

ASOS

ASOS

EBAY 

Un comentariu: